O meni

Moja fotografija
Ljubljana, Slovenia
starost: 32, višina: 176cm, teža: 69kg.

četrtek, 29. september 2011

Kolesarski podvig - Celje/Črnomelj

Tik pred startom :)
KONČNOOOOO!!!!! Iz blogov ste lahko razbrali, da sem bil kar nekaj časa brez svojega kolesa - Ghosta :) Res je bil samo duh od kolesa. Zaradi manjše napake na nosilcu prednjega menjalnika sem bil primoran uporabljati nadomestno kolo in kolo Sandija Ivančiča. Čuden in dokaj neprijeten občutek. Tega je na srečo konec. KOLO JE DOMA!!!!!

Malo sem težil Robiju - lastniku trgovine Griffin (zastopnik za Ghost kolesa), ampak res malo. Sem bil presenečen nad seboj. Od kot ta mirnost :) In prišel je torek, 20.9., ko dobim klic, da lahko pridem iskat kolo. Ura je bila seveda nenormalna, 20.15 in z Robijem sva bila videti kot dva roparja v trgovini. Nastavil je menjalnik, podmazal verigo in s polnim plinom domov, jutri me je namreč čakal nov podvig.

S prijatelji že dalj časa zaključimo kopalno/poletno sezono z organizacijo turnirja v ENKI nekje ob morju. Zadnja leta smo gosti pri dobrem prijatelju, Izytu! Hvala Izy! Če želite dopust preživeti na Pagu v moderno opremljenih apartmajih je Izy pravi naslov. No in vsi udeleženci so iz Črnomlja, razen enega, mene! Celje! Kako priti do Črnomlja? Vprašanje ni težko, odgovori so pa še lažji: vlak, prevozi.org, avtobus, z Nino do Ljubljane in potem že nekako naprej, ... Bil je teden mobilnosti, kolo sem dobil nazaj. Moj odgovor je bil: "S kolesom grem!" Reakcije: "Ti si nor, ne že spet, ne šel raje, ...!" Seveda me to ni zmedlo in sem ostal pri svojem načrtu.
Tura v Google Earthu.
Glede poti ni veliko skrivnosti: Celje, Laško, Zidani most, Boštanj, Bučka, Škocjan, Otočec, Novo mesto, Straža, Podturn, Črnomelj. Edina dilema je bila iti na Gorjance ali Stražo. Vmes me je klicala mami in je rekla, da je v knjižnici v Straži pa sem rekel, da jo grem sproti pogledat.

V sredo, 21.9., sem se zbudil :) zgodaj se okrepčal, konkretno oblekel. Zgoraj trije sloji + časopisni papir na prsih, dolge kolesarske rokavice. Startal sem ob 7.10 uri, kar je bilo ok, saj ni bilo večje gneče na cesti, še največ prometa je bilo do Laškega, potem pa skoraj nič. S cestni kolesom kilometri letijo hitreje :) Tako sem zelo hitro dosegel Boštanj kjer sem z glavne ceste zavil za Bučko prvi resen preizkus na moji poti. Bučko sem "preskočil" in tako sem se v uri in 50 minut kolesarjenja znašel v Škocjanu, polovica moje poti. Do novega mesta je pot potekala po zares lepi cesti ob avtocesti. Čez 40 minut sem bil že skoraj v Straži, kjer sem se dobil z mamico. Počitek, Coca cola in Bounty. Potem pa naprej! Vedel sem kaj me čaka. Slabe ceste in Brezje za zaključek. Od Občic naprej je šla cesta samo še navzgor, moja energija pa navzdol. Po prihodu na Brezje je sledil daljši spust po "novi" cesti. Spust se zaključi v Ručetni vasi, 3km pred Črnomljem. Še par obratov s pedali in že sem bil pred domačo hišo. Sledil je razteg in palačinke s sladoledom pri Bariču :) Ena boljših restavracij v Črnomlju in Beli krajini, pa še sosedi smo!
Višinski profil ture.

Počutje med kolesarjenjem je bilo dobro, psihološko me je malo načel čelni veter, ki je pihal večino moje poti. Kolo je zdržalo, napak ni bilo, samo še očistiti ga moram :) Danes ga bom!

Hrana: 3x gel, 2x 6dcl bidona, banana, 0,5l CocaCole, Bounty.
Statistika: 123,19km, 4:05:56 čas kolesarjenja, 30,05 povprečna.


V naslednjem tednu pa Vam predstavim moj nov podvig ;) Do naslednjič Vas lepo pozdravljam!

Gregor Muc, rekreativni triatlonec

Ni komentarjev:

Objavite komentar