O meni

Moja fotografija
Ljubljana, Slovenia
starost: 32, višina: 176cm, teža: 69kg.

ponedeljek, 12. september 2011

5. Sulmsee Sprint Triatlon

Poletje še kar traja :) Prav je tako, saj imam tako možnost, da se udeležim še kakšnega triatlona. To sem storil to soboto, 10.9.2011. S punco sva se odpeljala na jezero Sulmsee, ena ura iz Celja, resnično blizu. Pomagala sva si z Garminom :) Tam je namreč potekal 5. Sulmsee Sprint Triathlon. Sprint je sestavljen iz 750 metrov plavanja, 20km kolesarjenja in 5km teka.

Vedel sem, da bodo Avstrijci ponovno pripravili lepo tekmo. Pričakovanja so se izpolnila! Lepo organiziran tekmovalni prostor, prijavne in druge službe, velik šotor z veliko mizami in klopmi, parkirni prostor, ... Z glavne ceste so naju usmerili na res veliko parkirišče, noro, prostora za 2000 avtomobilov. Najprej razgled po prizorišču in dvig startne številke (407). Bilo nas je nekaj čez 500! Prišel je tudi Marjan z otroki, ki so prav tako tekmovali. David in Neža Videnšek ter Blaž Potočan so nastopila na razdalji Super Mini (25m plavanja, 300m teka). Tea Potočan pa na razdalji Mini (100m plavanja, 1km teka). Varovanec David je osvojil 2. mesto in se tako zavihtel na podelitveni oder. Čestitam David!


Po tekmah najmlajših je sledil Sprint. V miru sem si pripravil menjalni prostor. Tu ni več večjih skrivnosti :) Vse mora bit na svojem mestu in služit namenu. Kolesarske čevlje sem vpel na pedala in si pomagal z gumicami. Največja razlika v primerjavi z Olimpikom na Faaker seeju je ta, da nisem nastopal s svojim kolesom :( Na treningu sta mi popustila neta nosilca prednjega menjalnika in tako sem ostal brez kolesa. Kolo je novo in se Robi (uvoznik za Ghost kolesa) trudi po svojih najboljših močeh, da bom kolo dobil nazaj v najkrajšem možnem času. Uredil mi je tudi nadomestno kolo! Pohvale Robiju, posebne zahvale Gregi Ferku!

Pred pripravo menjalnega prostora pa sem imel manjšo "paniko" z napihovanjem gum na kolesu :) Sem postal malo živčen! Vse je bilo ok in gume napumpane :) Odločil sem se, da se bom ogrel s tekom in nekaj razteznimi vajami. Počasi je nastopil čas za start. Za ogrevanje v vodi sem preplaval cca. 200 metrov, da dobim občutek in tekmovalni ritem. Nato pa presenečenje. 500 ljudi in samo en start. Vprašanje: "Kaj bomo vsi skupaj startali?". In smo. Na startu je 500 ljudi tako močno premešalo mulj na dnu, da sem ga imel med zobmi :) Prav hrustalo je :) Ko pa si pogledal pod vodo je bila tema, čista tema! Vdih - dan, izdih - noč, vdih - dan, noč, dan, noč. Tokrat se RES NISEM dobro postavil. Takoj sem plačal davek :) Komolec tukaj, komolec tam, noge sem skoraj vlekel po dnu, katastrofa sem si rekel tisti trenutek. Porabil veliko moči, da sem "normalno" zaplaval. Po 200 metrih sem ujel ritem in se otresel gneče, tudi voda je postala bolj "čista". S plavanjem tako nisem najbolj zadovoljen, čas je bil 12:41. Sledil je tek do menjalnega prostora, čelado gor in ZAPET, očala gor, in gasaaaa proti izhodu, skok na kolo in obuvanje med kolesarjenjem. Boljše kot zadnjič, vendar še vedno ne GLADKO. Vaja dela mojstra!

Vožnja v zaveterju je bila prepovedana :) Sej veste kako to zgleda, malo reskiraš pa bo kaj bo :) Takoj po startu sem vzel svoj prvi in edini gel. Kaj se je zgodilo? Ko sem stisnil gel v usta se mi je naredil takšen cmok, da sem komaj prišel do sape, mislim sem, da bom skupaj padel. Po 100 metrih sem ponovno normalno zadihal. Potem ni bilo več težav. Pred desetim kilometrom smo se "zaleteli v zid", klanec sem opazoval že prej, vendar sem mislim, da bomo šli okoli. Napaka! :) Tam se je vse ustavilo, Avstrijci s svojimi lepimi kolesi so obstali, tam sem jih prehitel kar nekaj. Marjan mi je v cilju zaupal, da so nekateri celo rinili kolesa gor. Jap res je bil klanec. Bližali smo se menjalnemu prostoru in zato sem potegnil noge ven iz kolesarskih čevljev. Čas kolesa: 34:27 (povrečna cca. 34,24), sem vozil brez števca. Na menjavi na tek sem se odločil, da bom tokrat obul nogavice :) Nočem več žuljev po tekmi. Dobra poteza. Seveda sem dan pred tem vadil kako najhitreje obuti nogavice :) Menim, da mi je šlo kar dobro.

Tek je potekal okoli jezera v idiličnem okolju, tako da sem užival. Samo vročina je bila neznosna (30 stopinj Celzija) in po prvem 2,5 km krogu sem si na okrepčevalnici zlil nekaj kozarcev vode za vrat in na glavo. V drugem krogu sem še nekoliko pritisnil na plin in tako prehitel še nekaj tekmovalcev. Čas teka je 21:18. Skupno sem tako s Sprintom opravil v 1:10:02 kar je bilo dovolj za absolutno 51/396. mesto in 16/58. mesto v starostni kategoriji. Z rezultatom sem zadovoljen! Podrobne rezultate si lahko ogledate TUKAJ! Dodatne fotografije so na voljo na tej POVEZAVI.

Sledilo je sladkanje s špageti :) in pogovor o počutju med tekmo. Počakali smo še objavo rezultatov, pregled doseženega in odhod proti Celju.

Do naslednjič Vas lepo pozdravljam! Vesel bom kakšnega komentarja. Sem uspel koga navdušiti za kakšno aktivnost?

5 komentarjev:

  1. Muc bravo za blog. Ampak na šprintih pa res ni treba gelov malicat!! ;)

    Lp

    OdgovoriIzbriši
  2. Za tiste, ki berete Blog, Sandi Ivančič je PRO TRIATHLET in moj trener/mentor!
    OK, brez gelov na Sprintih ;)

    OdgovoriIzbriši
  3. hehehe....no taksne posebne zahvala za kolo pa res ni potrebno...drgač pa ni zakaj in še kdaj!!

    OdgovoriIzbriši
  4. Bravo,Gregor,le tako naprej zastopat barve ŠRK

    OdgovoriIzbriši