O meni

Moja fotografija
Ljubljana, Slovenia
starost: 32, višina: 176cm, teža: 69kg.

nedelja, 18. september 2011

Olimpik triatlon Bled

Bi med poležavanjem ob Bohinjskem jezeru :)
Za mano je še zadnji načrtovan triatlon v letošnjem letu. Tokrat sem dal priložnost slovenskim organizatorjem tovrstnih tekmovanj in se odločil, da nastopim na Olimpik triatlonu na Bledu (1,5km plavanja, 40km kolesa, 10km teka). Mesto prireditve sem vam že razkril, se pravi Bled, bolj natančno pri Čolnarni. 

Tudi tokrat sem se odločil, da pridem na prizorišče dan prej. V petek, 16.9., sem skupaj Nino (punco) zgodaj zjutraj, res zgodaj zjutraj odšel proti Ljubljani. Nina dela v Ljubljani. Pakiranje se je delno začelo že v četrtek in zaključilo tik pred odhodom proti Ljubljani. Od zdaj naprej bom kolo transportiral na strehi s pomočjo novega nosilca Thule Outride 561, kjer se odstrani prvo kole in se kolo vpne z vilicami na nosilec. Zelo zadovoljen, pa še v Cliotu je več prostora. Čeprav ima Clio vse kar imajo veliki :) Kolo :) Ponovno nisem nastopil s svojim kolesom. Zahvale tokrat letijo na trenerja Sandija Ivančiča, ki mi je odstopil svoje kolo. HVALA! Če povzamem statistiko nastopov: 4je triatloni na katerih sem nastopil s tremi različnimi kolesa. Aha, naj vas opomnim, da sem rekreativec :) Seveda imam svoje kolo in upam, da ga dobim jutri, tako je bilo dogovorjeno. Komaj čakam!

V Ljubljani sem preživel nekaj uric na internetu malo po trgovinah in nekaj na sestanku. Po sestanku sem se sestal z Nino (lepa serija uporabe besed na črko s :). Kosilo, testenine Popaj - testenine s špinačo. Po kosilu še skok na sladoled v avto in s prijetno klimo proti Bledu. Pot do Bleda po avtocesti mine res hitro, razen tistih del na cesti, ki potekajo že od kar pomnim. WTF! Sej zdaj več ni SCT-ja, gremo to dokončat. V navigacijo sem shranil naslov hostla Hacienda, tudi tokrat se je izkazal in naju pripeljal pred vrata. Hostel je bil zelo preprost vendar domač. Vse kar potrebuješ za eno noč. Lepa soba, omara, mizica in ogromna terasa (cca. 25 kvadratnih metrov), zelo dobro opremljena kuhinja, obnovljena kopalnica z obilico tople vode in ugodna cena. Za nočitev sva plačala 40€ za oba (TT je všteta v ceno). Za Gorenjski biser se mi zdi to kar OK. Po "udomačitvi" v hostlu sva se odpravila na prizorišče. Kje pa je prizorišče? Prišla sva s strani Vile Bled, nobene oznake. Hvala gospodu, ki si je ogledoval kolesarsko progo in naju napotil. Prvi minus za organizatorje! Po prihodu na prizorišče nisem čutil "metuljčkov" v trebuhu kot je bilo to v Avstriji. Startno številko sem želel namreč dvigniti že v petek, da se s tem ne ubadam na dan nastopa. Postavim se v vrsto za prijavo, pridem na vrsto in rečem, da bom nastopil na olimpiku. Gospa mi sicer prijazno odgovori, da morajo najprej zaključiti z registracijo nastopajočih za Evropski mladinski pokal. Tega nisem povsem razumel, vendar OK. Kremšnita v Panorami in ponoven obisk prijavne službe ob 19.30 uri, ko pa sem se lahko prijavil. Drugi manjši minus za organizatorje! Ob prihodu v hostel sem opravil še tekaški trening (cca. 10min) z razteznimi vajami in kuhanje ajdovih testenin z domačo paradižnikovo omako in tuno. Sledil je nočni počitek. Z Nino sva se strinjala, da so noči na Gorenjskem resnično temne. V mestu vedno prihaja neka svetloba od nekod, tukaj je bilo vse črno :)
David Videnšek in Teja Potočan v menjalnem prostoru.
Zajtrk, ponovno pakiranje in odhod proti prizorišču. Parkiranje! GRRRRRR! Dobrih 10 minut stran od starta. Sem preživel :) Tretji manjši minus za organizatorje! Z Marjanom Videnškom sem bil dogovorjen, da bom poskrbel za njegove tamale, da bodo lahko brezskrbno nastopili. Tako sta David Videnšek in Tea Potočan nastopila na Lumpi triatlonu v starejši skupini. Preplavali so 50 metrov, kolesarili 1,5km in tekli 500m. Za oba je nastop pomenil nabiranje izkušenj! Čestitke obema za nastop in voljo! Med vsem tem sem dovolj hidriral in si ponovno privoščil testenine :). Še novica: "Neopreni so dovoljeni!". Končno sem dočakal tekmo na kateri bom lahko imel oblečen neopren :) Ura se je približala 13.00. To je pomenilo odprt menjalni prostor za nastopajoče na olimpik triatlonu. Nekaj minut pred 13.00 uro sva z Nino odšla do avta po opremo. Tokrat sem bil bolj miren in organiziran. Po nastavitvi kolesa, Sandije je namreč večji :) Sem opravil še ogrevanje po kolesarski trasi, Nina pa je ostalo opremo odnesla do prizorišča. 

PRIPRAVA MENJALNEGA PROSTORA

Nekaj minutno zamudo do odprtja menjalnega prostora sem izkoristil za pogovor s sotekmovalcem iz ZDA. Pri sebi sem si rekel, kje si ti našel Bled. Razkril je, da dela tukaj. Pri sebi sem si rekel, kje si ti našel Slovenijo za delat :) Šalo na stran. Izboril sem si ugoden prostor in priprave so še pričele. Namestitev kolesarskih čevljev na kolo s pomočjo gumic. Sem pa pozabil odpeti zategovalna paščka. GRRRR! Čelado in očala sem namestil na krmilo. Gele sem prilepil na okvir tako, da sem jih med kolesarjenjem lahko samo trgal dol. Ker se je bilo potrebno sleči neopren sem brisačo razgrnil na veliko, da ga ne bi poškodoval. Še tekaške copate in nogavice. Vse je na svojem mestu gremo se obleč neopren in naredit nekaj zavesljajev.

PLAVANJE

Muc v neoprenu. Je potrebno na kožuh pazit, da se ne zmoči!
Na startu smo bili z in brez neoprenov, vsak je imel svojo taktiko. Plavanje je potekalo v dveh krogih po 750m. Po prvem krogu ven iz vode, nekaj teka po pomolu in skok nazaj v nov krog. Startali smo v vodi. Gneče ni bilo, tako sem lahko takoj ujel svoj ritem. V drugem krogu mi je odpadla plavalna kapa. Upam, da se ekologi ne bodo preveč razburjali. Verjamem, da so organizatorji kapo pobrali iz vode :) Med plavanjem se nisem počutil sproščenega, ne vem kaj bi bil razlog za to. Po prihodu na rdečo preprogo, ki je vodila iz vode, sem takoj začel s slačenjem neoprena. Najprej zadrga, osvobodit ramena, leva roka, desna roka in že je bil neopren na pasu. Svoj prostor sem takoj našel, si nadel očala in čelado, ter med tem skušal sleči neopren. Načeloma je šlo kar dobro, zataknilo se je pri nogi na kateri sem imel trak s čipom. Drugič bo šlo bolj gladko! Vaja, vaja, vaja! Neopren sem vrgel v zaboj, v katerem sem prinesel vse stvari in je ležal poleg kolesa. Čas plavanja: 22:52. Čas menjave: 45s.

KOLESARJENJE
Ni bilo lahko ;)
Obuvanje z prej omenjeno "napako" ni bilo nič hitro in uigrano. Davek neizkušenosti. Trasa je bilo izjemno razgibana, pa še 6x smo morali po isti poti. Psihološko to ni dobro, ko progo spoznaš do potankosti :) Hrib, dolina, hrib, dolina, 180 stopinjski obrati in pospeševanja v hrib, stalno mi je razbijalo ritem. Katastrofa. Da ne govorim o tem, da sem skoraj celotno progo odpeljal sam brez zavetrja. Katastrofa. Šele v zadnjem krogu sem izkoristi skupino ali dve, da sem se malo spočil ob sicer hitrejšem ritmu. Slabo, slabo :( nisem zadovoljen. Vsak krog sem bil deležen glasne podpore moje punce Nine in ostalih prijateljev.  Med tekmo sem kot profesionalec odvrgel bidon :) sevefda poznani osebi :) Bidon sem dobil nazaj. Na kolesu sem zaužil dva gela in popil vso tekočino. Sezuvanje na kolesu je bilo tokrat zelo težavno saj je vse do menjave dolina in to konkretna, malo sem se zapletel in izgubil nekaj dragocenih sekund. Za drugo leto načrtujem nakup triatlonskih kolesarskih čevljev na ježke in brez jezika. Čas kolesarjenja: 1:12:30. Čas menjave: 40s.

TEK

Menjava je potekala brezhibno, nekaj sekund sem izgubil samo zaradi tega, ker sem si obul nogavice. Nič več žuljev, ne ne! Na teku sem se počutil dobro in lahko. Na voljo smo imeli dve okrepčevalnici, ki sem ju koristil z veseljem. Postregli so z vodo, dva kozarca na glavo in za vrat, tretjega malo v usta. Trasa teka ni bila lahko, saj je potekal gor in dol, gor in dol, vmes pa nam je tek popestril še nekaj metrski konkreten klanec! Iskreno moram povedati, da bi se lahko organizatorji boljše lotili trase teka, saj smo namreč tekli med sprehajalci ob jezeru in teh ni bilo malo, na trenutke sem imel občutek, da "tečem" slalom. Večji minus organizatorju! Na teku sem prehitel nekaj tekmovalcev in iz kroga v krog stopnjeval ritem. Sledil je ciljni sprint in sladkanje s sadjem in napitki za regeneracijo. Čas teka: 45:28.
Prihod v cilj!

Skupni čas na mojem drugem olimpik triatlonu tako znaša 2:22:18! To je zadostovalo za absolutno 22. mesto v konkurenci 101 nastopajočega, ter 6. mesto v starostni kategoriji med 19timi. Z rezultatom sem zadovoljen. Vsi rezultati so vam na voljo na tej POVEZAVI. Nekaj dodatnih fotografij pa si lahko ogledate TUKAJ. Kolo ni bilo moje. Viden je napredek, kar mi daje novih moči za naprej. 

Organizatorjem bi tako toplo priporočal, da ne odkrivajo tople vode, naj se zgledujejo po severnih sosedih in posvetijo več pozornosti podrobnostim! Tako bodo zagotovili svetlo prihodnost tej športni prireditvi. Če vas zanima še kakšna podrobnost pa samo vprašajte z veseljem vam bom odgovoril. Upam, da ste uživali v branju!

Se že navdušujete nad triatlonom? :) No pa vsaj tekom? :) Poiščite organizirane skupine v vašem mestu in se jim pridružite, ne bo vam žal!

Lep pozdrav, GM!


Ni komentarjev:

Objavite komentar