O meni

Moja fotografija
Ljubljana, Slovenia
starost: 32, višina: 176cm, teža: 69kg.

sobota, 4. maj 2013

Zimsko spanje, selitev in Grosssteinbach 2013

Danes se je zame končalo zares dolgo zimsko spanje. Če verjamete :) Nekaj časa je minilo od zadnjega bloga, pa bom v nekaj stavkih in parih slikah nadoknadil zamujeno. Vaša radovednost bo potešena.
Nagrada za miganje :) 

Najprej vprašanje: "Ste se zredili čez zimo?" Verjetno direktno vprašanje, če je kdo užaljen me naj pokliče, greva lahko skupaj teč ;) ampak veliko poslušam o tem, da se vsi zredijo čez zimo? Zakaj je temu tako se sprašujem? Ste mogoče leni, jeste enako veliko kot poleti vendar nič ne migate, vas moti tema, je mrzlo, sneži, so ceste neočiščene, je karta za fitnes predraga, kolegica noče laufat, preveč delate ... naštel sem vam nekaj verjetno najpogostejših izgovorov zaradi katerih se naberejo, v TOP SHOP žargonu rečeno, maščobne blazinice :) In NE, ne morejo izginiti s 5 minut vadbe na dan na ROCKETu za 19,99 EUR! 
Kaj lahko počnete pozimi?:
- hodite v gore. Čez vikende zjutraj, čez teden popoldan (obstajajo naglavne lučke) na kakšen bližnji hribček,
- spremljate portale na katerih ponujano različne storitve s vsaj 50% popustom, mesečne karte za fitnes so stalno v ponudbi,
- obiskujete plavanje. Ni ga lepšega kot plavanje v toplem bazenu, ko zunaj pritiska mraz,
- preskočite kakšen obrok, ki ni NUJNO potreben, če se odločite, da boste dan preživeli na kavču, za to res ne potrebujete energije :)
- ...

Pa še ena motivacijska, ki sem jo slišal na Radiu 1: "Se tehtane na pošti? Kaaaj, aaaaaaa?! :)
Kot vidite vreme ni najbolj prijazno, pazite to obstajajo ZIMSKE obleke ;)
Nekaj idej za prihodnjo zimo. Če vam od naštetega nič ne ustreza, me pa NUJNO pokličite in se bom nečesa spomnil posebno za vas, brez skrbi!

SELITEV! Tu ne bom izgubljal preveč besed :) New Zealand, 1 year! Spremljate Blog, sigurno se po našlo kaj omembe vrednega!
New Zealand :) HIHE :)
Zdaj pa k športni prireditvi, ki me je nagnala spisati te stavke. Sprint triatlon v avstrijskem Grosssteinbachu je moj letošnji prvi in verjetno tudi zadnji na tej celini :) SELITEV :) Moram se pohvaliti! Včeraj še v Medveji pri Opatiji v lepem in mirnem kampu, danes pa 300km stran med hribčki na avstrijskem štajerskem na sprinterskem triatlonu.

Nisem vedel kaj naj pričakujem od današnjega nastopa. Plavanje me ni toliko skrbelo, tek prav tako ne, KOLO, moja najslabša disciplina :( Kot sem napisal, veliko sem hodil v hribe, tudi z obteženim nahrbtnikom, v zadnjih mesec sem spinnal in na trenažerju preživel (400km), cestnih kilometrov pa je bilo do tega trenutka le 210! Sodeč po napisanem ne moreš vedet kaj bo ko zapustiš menjalni prostor. Gremo lepo po vrsti. Današnje pakiranje je bilo bolj takšno, zaspano bi rekel, v glavi sem si ponavljal kaj vse sem dal noter in kaj še ne. Kot sem že lani napisal, mogoče je to SREČA, da zmeraj nekaj pozabim. Tokrat sem pozabil brisačo in gel za tuširanje :)

PRIPRAVA MENJALNEGA PROSTORA IN PLAVANJE

Vsem rekreativnim triatloncem priporočam, da obiščejo čim več tekem, ne čakati na "vrhunsko formo" za to je že prepozno, brez zamere. Obiski tekem vam bodo dali mirnost in rutino, tako, da lahko uživate v tem kar radi počnete. Menjalni prostor pri meni zgleda kot, da nimam denarja, za opremo :) Obešeno kolo z vpetimi kolesarskimi čevlji in poleg kolesa tekaško/triatlonski čevlji. Bila bi tudi brisača, če jo ne bi pozabil. To je to okoli menjalnega prostora.

Plavanje tukaj poteka v ribniku in kanalu, zanimivo. Dovoljen je tudi neopren saj je bila voda hladna. Startali smo v valovih tako, da pretirane gneče ni bilo. Dobro ogrevanje pred startom me je pomirilo in dvignilo srčni utrip ter dihanje, tako da me ni zabilo po prvih 50 ponavadi prehitrih metrih. Plavanje mi ne dela problemov in hitro sem bil sam za vodilnimi in sem lahko plaval svoj ritem in nadzoroval situacijo. Dohiteli smo nekaj punc, ki so startale nekaj minut pred nami. V kanalu je voda tako nizka, da lahko školjke nabiraš, eni tudi malo potečejo, vsak po svoje v glavnem :) Menjava pri kateri moraš sleči neopren je malo bolj zabavna :) Zlesti iz tega kondoma je sicer laže kot zlesti vanj, vendar še vedno zahteva dobro mero previdnosti in spretnosti. Velja pravilo, vaja dela mojstra. Naj ne bo tekma prvič, ko boste oblačili in slačili neopren.

KOLO IN MENJAVA

Priznam! Skokov na kolo letos nisem vadil :) Vendar mi je ta uspel neverjetno dobro in sem po dveh obratih že lahko poganjal na vso moč. 

Cilj, ki sem ga imel med kolesarjenjem je bil, da me Denis Šketako in Vasja Povše prehitita čim kasneje. Sta izjemno močna na kolesu, sicer jima dam nekaj na plavanju vendar je kolo tisto, kjer se delajo največje razlike. Cilj sem izpolnil 50%, prehitel me je samo Denis in še to za čisto malo, saj sva kasneje menjalni prostor zapustila skoraj istočasno (dokaz slika ;):)
Poglejte ga kako beži, strah ga je bilo :)
Trasa je razgibana in priznam, da mi ni bilo lahko, saj sem pritiskal kolikor sem pač lahko. Kar sem opazil je, da na ravnini in rolling hribčkih lahko držim tempo "hitrejših", ko pa pride do klanca pa ne morem zadržati hitrosti kot bi si želel. Bomo kolesarili in kolesarili, ... in kolesarili po Novi Zelandiji seveda :) Bilo je tudi prvič, da bi skoraj padel, JAIKS! Na ravnini sem si spočil levo roko in pri temu zapeljal na bankino, na srečo je bilo dovolj utrjena, da mi ni vzelo prvega kolesa, ker drugače bi poljubil asfalt. Nič od ljubljenja na srečo :) Menjava na tek je potekala super, testiral sem nove ZOOT TT 5.0, občutek je bil ...

TEK
:)
... po prvih korak brez nogavic super. Zaradi priganjanja kolesa sem kar težko dihal, vendar je šlo, kasneje je bilo lažje. Ni me prehitelo veliko tekmovalcev, ko pa sem začutil, da popuščam, je mimo prihitel en model in sem sklenil, da se ga držim do konca, tempo se je sicer dvignil vendar nisem popuščal. 5km se zna tudi vleč, aaaaaaaaa. Sem pa spoznal, da tudi ko že misliš, da ne moreš več, lahko tisti zadnji kilometer odtečeš še nekoliko hitreje. Tako je tudi bilo in prehitel sem še tri tekmovalce, bil je dober občutek. V ciljnem sprintu pa je bil "zajček" nekoliko premočan :) Boj pa sva bila zadnjih 100 metrov :) Zadovoljen sem prečkal ciljno črto!!!!
Tako mi uživamo na tekmah!
Aha še to, copate so bile super, manjši žulj nad peto. Izjemno udobne, lahke in hitre. Vsekakor dober nakup. No če sem že pri copatih, je pa res, da so mi prejšnje dni odpadle tri blazinice s podplata, slabo lepilo predvidevam. Bomo popravili!

Čas si bomo ogledali skupaj, ker še ni objavljen, na tej povezavi. Sem pa izboljšal lanski čas (za koliko točno ne vem) za kar sem izjemno vesel!

Primerjava časov 2012/2013!

Plavanje
Menjava
Kolo
Menjava
Tek
SKUPAJ
2012
11:30
0:59
39:38
0:45
20:18
1:13:11
2013
11:22
1:07
38:40
0:46
19:38
1:11:34


Novi "tekmovalni izzivi" pa me verjetno čakajo na Novi Zelandiji, ki velja tudi za deželo triatloncev in triatlonov.

Do naslednjič vas lepo pozdravljam in prosim ne bit LENI

ps.: Dopoldan triatlonec, zvečer IRONMAN :) (5 srajc, 1 hlače na rob in za konec 2 bombažni majici)

1 komentar:

  1. Dobro spisano Ironman :D

    Ja sm šu v petek v Ljubljano z biciklom. 4h 45min + zapečene roke :D

    OdgovoriIzbriši