O meni

Moja fotografija
Ljubljana, Slovenia
starost: 32, višina: 176cm, teža: 69kg.

nedelja, 2. december 2012

Palmanova 2012 in osebni rekord na 21,1km

Ekipa za zmage :)
Leto se hitro obrne in najti moraš nove izzive. Po več kot uspešni triatlonski sezoni, nastopil sem mislim, da na kar 8 tekmah (kar je za redno zaposlenega rekreativca veliko), so se pričele priprave na 10. Mali maraton mesta Palmanova. Kje je Palmanova, kako zgleda iz zraka in kako se pride tam, si lahko preberete TUKAJ. Se pravi, da bom naredil nekaj preskokov in kmalu bomo na startu :) Nekaj besed okoli "mucovih" priprav: brez tekov na stadionu, pohodi v gore z obteženim ruzakom, tek v hribe, intervali v hribe, vse brez ure in srčnega merilca, nisem vedel kako sem pripravljen. Imel pa sem cilj ;)


Tudi letos se je proti priljubljeni destinaciji vseh slovenskih shopoholikov odpravilo kar nekaj članov Športno rekreativnega kluba Celje. Jaz sem se pridružil Boštjanu in Dejanu. Fantovska zasedba, zanimivi pogovori in veliko smeha. Nekaj po šesti uri smo zapustili Celje in naš prvi postanek je prišel uro in pol kasneje - počivališče Lom. NASVET: tudi, če se ti ne mudi lulat, pojdi na WC in čakaj, da te prime :) Ker nisem čutil posebne potrebe po lulanju, nisem lulal :) Nekaj minut po odhodu s postajališča me je prijelo in držalo vse do Palmanove, tudi ostala dva sta doživljala enake muke. Dejansko sem sedel na zraku :) Poznala se je vsaka neravnina na cesti. ČISTO MUČENJE!!! Vedno  lulaj na postajališčih!!! Upam, da Italiji nisem prinesel kakšnih hujših poplav, ko sem končno dvignil WC pokrov ;)

Vsekakor se splača priti na prireditev bolj zgodaj, saj smo zaradi tega brez iskanja dobili parkirni prostor kakšnih 300 metrov od starta teka in 30 metrov od lokala v katerem smo čakali, da nas prime na veliko ali majhno potrebo. To je dejansko zelo pomembno pri daljših tekih. Takšne in drugačne zadeve lahko prenašaš 5km ali pa tudi to ne, nikakor pa ti moteči faktorji ne smejo biti prisotni na 21,1km dolgi progi. Pri meni je vse potekalo po planu :)
Ste že jedli testenine za športnike? Ful so sladke :)
Pri pripravi na tokratni mali maraton sem skušal doseči občutek, ki se mi včasih pojavi pri teku in je povezan s prehrano in občutkom lahkosti. Nekaj dni pred malim maraton sem večkrat pojedel testenine :) MJAM! Dan pred tekom sem za kosilo pojedel zvrhan krožnik testenin s tuno, za večerjo pa sem se odločil za lahko mešano solato. Zjutraj sem se zbudil kar lačen in pripravil sem si zmerno porcijo belih testenin z maslom. Res so bile okusne. Do teka sem samo še hidriral in občutek lahkosti je bil vedno bolj prisoten, zadovoljen, saj sem želel doseči ravno to. Nekaj lažji sem postal tudi po 3eh obiskih WCja :) :)

Prehrana med tekom: 2 x gel, predvidoma na 7 - 8 km in 16 -17 km. Na okrepčevalnicah samo voda. Cilj: 1:25:00!

Pa gremo na ogrevanje. Z Boštjanom sva opravila krajše ogrevanje, verjetno bi lahko ogrevanje potekalo še kakšno minuto več. Vsekakor pa smo napravili napredek, saj se lani dejansko sploh nismo ogreli. Z nekaj enostavnimi vajami sem dvignil srčni utrip, pospešil dihanje in aktiviral mišice. In sem šel na start poiskat svojega zajca za ciljnih 1:25:00. Prvo presenečenje, ni ga bilo. Bili so samo - 1:11 (daljna prihodnost, če sploh), 1:13 (še vedno daljna prihodnost) in 1:30 (že doseženo). Start poteka v dveh smereh in moj zajc - tempo tekač je startal v drugo smer. Na srečo sem na startu srečal Mira in Mateja, prijatelja iz Ljubljane in smo hitro ugotovili, da imamo enake cilje, se pravi 1:25. POK PIŠTOLE, en mrtev in smo šli.

Ob združitvi obeh startov smo pritekli nekaj metrov za zajcem, ki je nosil balončke za tempo 1:24. Super sem pomislil, ti si moj zajc in ne izpustim te več!!! S sposojeno uro sem kontroliral tempo, ampak ker sem imel zajca je bila to bolj rezerva in rutina, za preganjanje dolgčasa med tekom :)

Kilometri pri takšnem tempu se kar hitro obračajo in kmalu sem zagledal prvo okrepčevalnico, nisem bil žejen, naredil sem samo dva požirka iz plastenke in jo podal nazaj, nisem se ustavljal. Tekači, ki so me obkrožali so bili izjemno kolegialni in tisti, ki je prvi v roke dobil plastenko z vodo je podal nazaj/naprej. Počutje super, dihanje še vedno zelo umirjeno. In tako smo tekli, v mislih sem bolj kot ne vedno znova preverjal tehniko teka, včasih pa sem se zgubil med svojimi genialnimi idejami in življenjskimi nazori:) Kmalu je prišel čas za prvi gel :) Sladkanje!!! Kupil sem gel, ki je tekoč (razredčen z vodo), za lažje zaužitje. Izkušnje iz preteklosti, skorajšnja zadušitev s preveč gostim gelom :) Gel sem od začetka teka držal v roki in ga vsak kilometer dal v drugo roko. Napotki iz knjige, za sproščanje morebitne napetosti v rokah. Gel sem zaužil nekaj pred 8 kilometrom, kmalu smo bili pri drugi okrepčevalnici in ponovno sem naredil dva do tri požirke vode in naprej, tudi tokrat brez ustavljanja. Vse je bilo super, tehnika, dihanje, počutje, brez kakršnih koli bolečin. Počasi se mi je v glavo naselila ideja, da bi lahko tekel hitreje. Temu lahko rečem fatamorgana :) Vedel sem, da je že prezgodaj, zato sem ostal z zajcem.

Kilometri so se obračali kot na Cliotu, zdaj jih ima že več kot 268.000 :)! Skupina okoli tempo tekača je štela približno 25 tekačev. Približali smo se kritičnemu 17 - 18 kilometru in bil je čas za drugi gel, ki sem ga po zaužitju prvega, potegnil iz žepa in ga ponovno premetaval po rokah. V tem trenutku sem že vedel, da počasneje kot 1:24 ne bom šel in nasmešek je bil neizbežen. Hitro smo se bližali oznaki za 20km :) Tukaj sem prvič začutil, da imam nekoliko težje noge, ampak tukaj opcije NE ali POPUSTIL BOM pač ni :) Pospešil sem in za nekaj metrov prehitel zares dobrega tempo tekača. Tempo je držal brez naglih sprememb ritma, imel je kar dve uri :) In tako v cilj pritekel s časom pod 1:24 :) Cilj je bil izpolnjen!
Sestaviti cenik je pa res lahko!
Zadovoljen sem se raztegnil, pojedel kar nekaj sladic na cilju in popil skoraj liter čaja :) V cilju sem pričakal še Dejana in Boštjana. Sledilo je tuširanje pri avtu :) in testenine, tokrat brez zapletov. Počasi smo se odpravili proti Celju. Odločili smo se, da še nekaj pojemo v Uncu. Odpremo jedilnik in prvo presenečenje, prav vse pice so imele isto ceno in to neverjetnih 11 EUR za normalno velikost :) Od margarite do kraške, preko morskih sadežev, vse po 11 EUR. Ni potrebno poudarjati, da tu nismo jedli :) Gurmansko smo se razvajali na Vranskem pri Grofu :) Super zaključek več kot uspešnega tekaškega dneva.
Zares lepo FINISHER medalje.
Sedaj pa je na vrsti zima ter plavanje v zimskem bazenu v Celju in seveda tek, kolikor bodo dopuščale vremenske razmere.

Pravite, da nimate časa biti aktivni. To je laž! Prenehajte z izgovori in dvignite svojo rit ;) Če potrebujete brco me samo pokličite :)

Gregor Muc

Ni komentarjev:

Objavite komentar