O meni

Moja fotografija
Ljubljana, Slovenia
starost: 32, višina: 176cm, teža: 69kg.

sobota, 6. oktober 2012

Red Bull 400

Velikanka brez snega.
Prireditev vredna Bloga :) Ob nakupu vstopnice nisem točno vedel, kaj sem si kupil. Lepo je zapravljat, posebno preko spleta s čokolado v drugi roki. Res pa je, da Red Bull privlači, saj  je sinonim za nenavadno. Nenavadno pa je meni všeč. Se strinjate, da je nam je všeč nenavadno? Moram pa priznat, da ne pijem omenjenega energijskega napitka. Zakaj? Čuden okus.


In kaj je  Red Bull 400? Gre za izjemno težak 400 metrski tek in to ne kjerkoli, ampak po Planiški velikanki navzgor :) Strmina v določenih točkah doseže tudi 70 odstotni naklon. Včasih sem se križal, ko sem na kolesu videl tablo 11% klanec :) Sedaj, RAVNINA vam pravim! Organizatorji so nam priporočili kar uporabo rokavic, saj "tečeš" z vsemi štirimi. Hvala bogu za priimek Muc ;) To je bilo zame naravno! Kljub vsemu prestižu okoli blagovne znamke Red Bull je vstopnica ohranila izjemno ugodno ceno, 15 EUR za posamičen nastop in 50 EUR za štafete. Ob tem naj omenim, da je gift pack vseboval veliko uporabnih zadevic.

Iz Celja sem odrinil kar zgolj, saj sem želel dan preživeti v naravi pod velikanko. Pa še nekaj biznisa smo naredili v Jesenicah (Bolha.com). Zaradi časovne rezerve sem si lahko v miru ogledal prizorišče in se povzpel do zaletne mize in se tam nastavljal sončnim žarkom. Kmalu zatem so prišli sotrpini iz Celja in skupaj smo opravili prijavo.
Cilj v kvalifikacijah.
Tekmovanje je bilo sestavljeno iz kvalifikacij, finala in štafet. Nastopil sem posamično in v štafeti. Razporejen sem bil v tretjo kvalifikacijsko skupino v posamični konkurenci in postavljen na zadnjih 100 metrov v štafeti :)
Zadnjih 100 metrov.
V kvalifikacijah sem moral preteči samo 250 metrov. Pokažite na enega, ki ne more preteči 250 metrov :D Vsak lahko preteče 250 metrov. Ampak v naših 250 metrih smo naredili skoraj 100 metrov višinske razlike :) Temeljito ogrevanje je bil pogoj za vsaj dober začetek. Ravnine NI, tudi na samem startu ne. Kakšnih 40 metrov sem lahko še tekel vzravnan, potem pa se podlaga enostavno približa rokama :) in takrat se začne Red Bullov 400 metrski vzpon, v vsej svoji brutalnosti. Rokavice, ki sem jih dobil ob plačali letni članarini za AMZS, so bile narejene za tole. Tudi Ivan jih je pohvalil :) Od 50-tega metra naprej je bil samo še pajek stil. Po tleh je bila mreža in z rokami sem se vlekel gor kolikor je bilo v tistem trenutku mogoče. Noge so počasi nabirale metre ter ekspresno mlečno kislino. Nekje na 210 metru se končajo hlodi in mreža, takrat naj bi se lahko vzravnal in sem se. Noge pa so imele čisto drugačne načrte :) Možgani :"Zdaj začni teči!", Noge: "Kaj je to Planica??!!" Sladoled, je pravilni odgovor, če se sprašujete. Nekje vmes se je ukaz enostavno izgubil :) Tako, da sem nekako stopical do ciljne črte. 2 cm za črto pa takoj poiskal oporo in Vaskota. Skupaj sva sedela brez velikih besed :) Celo telo me je bolelo: čeljusti, zobje, okus v ustih kot bi ALU folijo grizel, pljuča sem mislil, da bom na Planici pustil. Ko sem prenehal biti "invalid" sem se odpravil proti sedežnici, da sem se spustil nazaj na start :) No to so bile SAMO kvalifikacije :)
Planiški pajki!
V finale sem se uvrstil s 33-tim časom :) Je FINALE :) Sploh ne veš kaj te čaka!

Sledile so štafete. Našo so poleg mene sestavljali še Ivan Štamol (0 - 100 metrov), Denis Šketako (100 - 200 metrov) in Sandi Ivančič (200 - 300 metrov). Kot sem zapisal sem tekel zadnjih 100 metrov po zaletišču :) Bilo je lažje kot kvalifikacije, vendar še vedno težko. Prehitel sem 2 - 3 štafete in osvojili smo odlično 8. mesto med štafetami. Še dobro, da so na cilju postavili tatami, saj sem se tako vrgel nanj, da sem se kar odbil :) Sledil je ponoven spust na start finala. Yeah!
Top shit štafeta :)
Najboljših 50 se nas je še zadnjič poravnalo na startni črti. Bil sem utrujen vendar dovolj trmast, da grem še enkrat do konca!!! Začel sem previdno. Občutki iz kvalifikacij so se čudežno pojavili po 20 metrih teka :) Še 380 metrov in si na cilju. Super spodbuda ni kaj! To je bilo čisti boj za preživetje in želja "preteči" vseh 400 metrov v kosu. Višinska razlika na 400 metrih je približno 150 metrov :) Prišel sem na cilj!!! Očitno zadovoljen z doseženim sem se še zadnjič spustil s sedežnico.

Organizatorji so se maksimalno potrudili in za tekmovalce organizirali tuše. Vroča voda in AXE, najboljša kombinacija za popoln dan. Stuširan sem se nato spravil na vso hrano kar jo je bilo na mizi :)

Komaj čakam ponovitve. Priporočam vsem, ki se nimate radi in bi radi svoje telo spoznali še nekoliko bolj podrobno ;)

Na minuti in nekaj sekund me lahko za nekaj trenutkov opazite. Črne CEPke, rdeči copati, najlepša zadnjica ;)

Red Bull ti, da krilaaaaaaa!

Gregor Muc

1 komentar: