O meni

Moja fotografija
Ljubljana, Slovenia
starost: 32, višina: 176cm, teža: 69kg.

nedelja, 12. maj 2013

Ptujski SPRINT triatlon malo drugače :)

Vikend načrti so padli v vodo, tako kot vreme. Tečaj za inštruktorja spinninga je bil odpovedan zato, ker sem bil edini prijavljen iz Adria regije in to  v Zagrebu :) Ne morem reči, da nimam volje :) Kaj pa zdaj? V k**** vreme in 48 ur na razpolago. HM??!! :)

Mario proti T9!
Kot prvo se sem odločil, da obiščem dva črnomaljska BORCA, ki sta se v kategoriji moških dvojic odločila nastopiti na letošnjem DOSu. Ker sem ostal v Celju je bila najbližja časovna postaja T8 v Šmarjah pri Jelšah. Tako sem se dokaj zgodaj (4:15) s Cliotom odpravil proti T8, kjer sem se sestal z obema kolesarjema (Tomaž Kapele in Mario Sajko) in njunima spremljevalnima ekipama. Na tem mestu še enkrat več ČESTITAM obema za DOSEŽENO!

Turobno, malenkost neprespano, sobotno jutro sem izkoristil za hišna opravila :) Potem pa ... tek na Celjsko kočo po cesti, prijetnih 7 km vzpona. Nekaj je potrebno počet. Sledilo je kosilo. Kaj zdaj, kaj zdaj, kaj zdaj??? Ja plavanje bo 17.00 uri v zimskem bazenu Golovec :) Soboto zaključil z obiskom družine Perc. Z Boštjanom sva skovala načrt za nedeljski SPRINT triatlon na Ptuju.


Največja neznanka je bilo današnje vreme. V Celju so se videli znaki sušenja ceste, mogoče bo pa OK. Zbor pred Merkurjem in odhod proti Ptuju. Bolj, ko smo se približevali Ptuju bolj je SSSSSSijal sonček :) JAAAA! Ptuj je oddaljen cca. 50km zato smo pred Terme Ptuj prispeli hitro, zasedli VIP parkirna mesta in se udomačili, kot se udomači MUC.

Malčki v elementu!
Dogajanje pred glavno tekmo dneva, sprint triatlona, se je najprej odvil triatlon za vsakogar, super sprint triatlon in akvatlon. V teh kategorijah je nastopilo veliko naših malih triatlončkov in akvatlončkov, v glavnem super otrok! Vsem skupaj in vsakemu posebej: Davidu, Anžetu, Janu, Jaki, Maksu in Neži čestitam za pogumen nastop!

Zdaj pa TEKMA :)

Nisem nameraval nastopiti, zato se tudi nisem prijavil. SHIT! Organizator je ob mojem vprašanju negodoval vendar kdo bi se lahko uprl mojim EUROM :) To je bila prva zmaga. Potem so se pričele priprave vsega potrebnega za menjalni prostor. Kolo, čelada, očala in tekaški copati + vrečka za pokritje copat v primeru, da bi pričelo deževati in da na tek ne bi šel z dvema akvarijema na nogah. Tokrat so nekateri člani ŠPORTNO REKREATIVNEGA KLUBA CELJE nastopili prvič in sem kot inšpektor pregledal njihove menjalne prostore. Seveda sem takoj opazil nekaj napak, za popravke sta drago plača :) Zadevo smo optimizirali in razložili zakaj tako in ne tako. Jure in Damjan upam, da sta poslušala za naslednjič!!! Da ne bi kdo mislil, da sem jaz zadeve obvladal na svojem prvem nastopu, ne vem zakaj mi ljudje ne verjamejo :) V dokaz objavljam sliko iz mojega prvega triatlona, ki je potekal ob reki Kolpi leta 2009 :) DA, tudi jaz sem REKREATIVEC! Za objavo te slike je bilo potrebno veliko poguma! Kako je danes, lahko vidite na slikah prejšnjih blogov.
Bodi pozorni na detajle :) Rokavičke, nogavičke, ...
Seveda sem imel na startu pri delegatu tekme nekaj preglavic zaradi naknadne prijave, vendar kdo bi se lahko uprl mojim EUROM :) Plaval sem v progi številka 1, kjer nas je bilo samo pet, od tega kar trije iz ŠRKja (jaz, Ivan in Blaž) :) tako da smo se lepo dogovorili za vrstni red plavanja, ki je pri nastopu v bazenu zelo pomemben. Samo prava pozicija med ostalimi tekmovalci ti omogoča enakomerno in učinkovito plavanje!

PLAVANJE IN MENJAVA

V progi sem bil najhitrejši tako sem plaval kot prvi. Nekoliko premalo ogrevanja zaradi razgovora z delegatom me ni sprostilo pred samim startom. Zvok troblje in smo šli v neznano. Plavanje je bilo solidno, gneče v naši progi ni bilo. Mislim, da me je Ivan nekajkrat pobožal po prstih :) V prvi progi se je po dveh tretjinah globina povečala na kar 4 metre, to je mane delovala malo hipnotično :) Deep blue see in takšne fore :) Do konca sem se že navadil na ta občutek. Plaval, plaval sem 11:50, vsaj tako mi je rekel Sandi. Zadovoljen? Tako, tako. Kar nekaj travice smo zgazili pred smo prišli do menjalnega prostora.
Cat fish ;)
Kot, da bi delal v marketingu :)
Tukaj pa se mi več ni mudilo :) Ob izstopu iz menjalnega prostora mi je ob boku stal Denis Šketako. Ob skoku na kolo je bil nekaj metrov pred menoj in v tem trenutku so me za sekundo zasrbeli podplati! Vendar jaz...

KOLESARJENJE IN MENJAVA

... sem se odločil, da danes počakam Boštjana in mu pomagam na kolesu. Tako sem prva dva kilometra turistično opazoval Ptuj, nekaj tekmovalcev me je povabilo, da naj se jim pridružim, vožnja v zaveterju. Vendar jaz sem imel drugačen cilj oziroma nalogo.
In pri prvem rondoju smo se srečali z Boštjanom in takrat se je začelo kolesarjenje :) Vlekel sem ali pa mogoče raje to ponazorim z besedami ustvarjal sem zaveterje, celih 16 - 17 km. Ni mi bilo lahko. Ujeli smo nekaj posameznikov, ki so se nam pridružili in tako je za menoj nastala prijetna kolona. Jaz pa sem grizel kolena. Resnično sem trpel, ker je šlo na polno, vendar hkrati je bilo tudi lahko, ker sem se tako odločil. Odločitev pa ne moreš obžalovati! Krožna proga je omogoča večkratno srečanje ostalih soborcev in spodbujanja ni manjkalo.
Zaključni metri kolesarjenja.
Neprijeten prizor pa sem ugledal proti koncu drugega in hkrati zadnjega kroga :( Blaž Brečko, ves raztrgan, z okvirjem v eni roki in kolesom v drugi roki :( Vožnja v zaveterju je terjala tri žrtve, od teh je na žalost najbolj nasrkal ravno Blaž. Vožnja v zaveterju je čisto poseben element kolesarjenja in kot takšnen potrebuje veliko navajanja, učenja in kilometrov!!!!

Uspešno in kar hitro smo prikolesarili do menjave na tek. Aja, na progi je bil tudi povožen golob, verjetno ga je zbil vlak s Šketom na čelu :) Eleganten prihod na menjavo, desna noga se zavihti čez kolo in se pridruži levi, ki je v tem trenutku nosilna, hitrost je zniža na hitrost teka in takrat skočiš dol, začneš teči, primeš za sedež kolesa in se odpraviš v menjalni prostor. Zakaj se kolo drži za sedež med tekom iz/v menjalni prostor sem že napisal!!!

TEK

Tudi tukaj sem počakal Boštjana in skupaj sva se odpravila na zaključnih 5 kilometrov teka. Vedno sem bil nekoliko pred njim za motivacijo, da ne bi padel v tempu. Tudi ta proga je bila speljana krožno, HIGH FIVE je bil MUST. Na teku se ni dogajalo nič posebnega, razen tega, da sem nekega Hrvata stalno bodril in je pomagalo. S solidnim tempom smo zaključili tudi tek in s tem PTUJSKI SPRINT TRIATLON!
V ŠRKju si vedno pomagamo :) na zabaven način seveda :)
Kljub temu, da sem "lastne tekmovalne cilje" podredil, sem se neizmerno zabaval in opravil super trening. Vsekakor vredno ponovitve! Sledilo je klasično polnjenje mišičnega glikogena s shakeom, testeninami, piškoti, sladoledom, pivom, buritom in CocaColo. Anja Valant Velepec si kaj rekla ;)
Just smile more :)
Lepo je bilo ob in na progi srečati ljubljanske kolege Mateja, Karlo in Mira!

To je verjetno moj zadnji triatlon na tej celini! Od junija naprej nastopam pod Novo Zelandsko zastavo ;)

O čem bom pisal naslednjič?? :) Verjetno o ...

Bodite aktivni tako ali drugače! Muc Gre Gor

Ni komentarjev:

Objavite komentar