O meni

Moja fotografija
Ljubljana, Slovenia
starost: 32, višina: 176cm, teža: 69kg.

nedelja, 6. maj 2012

Grosssteinbach SPRINT triatlon

Kar trije SRKjevci med devetimi v kategoriji Elite_M :)
Poleg tekaške sezone sem odprl tudi triatlonsko. Za svojo prvo letošnjo preizkušnjo sem si izbral sprint (750m plavanja, 20km kolesarjenja in 5km teka) v avstrijskem Grossteinbachu. Po lanskoletnih izkušnjah iz Avstrije nisem pričakoval nič drugega kot odlično organizirano tekmo. Pričakovanja so bila dosežena. Avstrijci lahko organizirajo triatlon, sprint triatlon, v vsaki malo večji mlaki :) in zadevo podprejo vsi. Kako pa je pri nas? Če bi organizatorji nastavili knjigo pritožb in knjigo pohval, si lahko predstavljate katera bi bila bolj polna. Slovenci, pač!

Iz Športno rekreativnega kluba Celje se nas je na tekmo odpravila lepa četica, ki je tudi mednarodno obarvana, saj imamo Španca v svojih vrstah. Ne sprašujte, ime mu je Carlos! Posrečen model. Vožnja je traja skoraj dve uri, kar niti ni tako malo. Moram reči, da so dobro skrili prizorišče ;)

Bili smo točni, smo prišli samo 20 minut pozneje od dogovorjenega časa. Ob prihodu je sledilo klasično raztovarjanje avtomobila, dvig startne številke, tetoviranje startne številke, ogrevanje na kolesu, priprava menjalnega prostora, tekaško ogrevanje, obisk WCja, oblačenje neoprena, nič več WCja (velja pravilo, da se v svoj neopren ne lula :), plavanje ogrevanje in končno START! Zdaj pa lepo počasi :)

Nekoliko sem posodobil kolo, v zimskem času sem namreč kupil AERObare za cestno kolo. Vožnjo s temi "rogi" sem vadil že na Kanarskih otokih, je pa bilo prvič, da sem jih uporabil na tekmi. Izkazali so se kot zelo dobri, pozna se tudi na hitrosti. Pa še LAST MINUTE update za kolesarski del tekme, triatlonski kolesarski čevlji - Specialized Trivent Sport. Super nakup!

PRIPRAVA MENJALNEGA PROSTORA

Tokrat povsem minimalistična. Lepo pripravljen menjalni prostor je nudil dovolj prostora za vse tekmovalce. Ker sem uporabil "roge" sem lahko čelado poveznil v njih, v čelado pa očala. Vpel sem NOVE :) triatlonske kolesarske čevlje ter jih pritrdil z gumicama, da so stali vodoravno. Poleg kolesa sem razgrnil brisačo in nanjo položil tekaške copate, na katerih sem navadne vezalke nadomestil z elastičnimi, zaradi hitrejše menjave. Poleg sem imel pripravljeno tudi gajbico, v katero sem po plavanju odvrgel neopren. Pripravil sem še energijske gele, nekako sem se navadil, da si jih prilepim na "štango" in ga potem enostavno odtrgam ter samo stisnem v usta. To bi bilo vse, pozabil nisem ničesar, razen gumic, ki pa jih je bilo na srečo veliko v menjalnem prostoru :)

PLAVANJE

Voda je bila prijetno mrzla, zato je bil neopren dovoljen. Plovnost zagotovljena :), hitrost tudi. Štartali smo v valovil in jaz sem bil v tretjem, rumene plavalne kapice. Plavanja sem se zares veselil. Trasa je potekala v malem tako imenovanem "jezeru" in delno po kanalu okoli prizorišča kar je bilo predvsem zanimivo ne pa zabavno :) Vsa korist, ki jo je nudil kanal je bila ta, da nisi mogel zaiti s smeri ;) Začel sem v svojem ritmu, ne prehitro, vendar ne zadržano. Do obrata se je skupina že lepo raztegnila in plavanje je bilo prijetnejše, vse do kanala. V kanalu je bila globina tudi LE 20 cm, še dobro, da sem si dan prej uredil nohte :) Nekateri so celo hodili, tekli, se metali :) Jaz sem plaval in komaj čakal, da pridemo ven na odprto, kjer sem ponovno ujel ritem in takoj prehitel dva sotrpina. Kaj hitro sem slišal zvok hoje po kamenčkih in to je bi znak, da se dvignem iz vode in poženem proti menjalnemu prostoru. Čas plavanja 11:30.

MENJAVA PLUS KOLO

Med tekom do kolesa sem opravil z zgornjim delom neoprena, v glavi pa sem imel že slike kako spraviti spodnji del dol kar se da hitro. Vse je potekalo gladko, nekoliko težje je šel dol z noge na kateri sem imel čip. Očala, čelada, kolo in hitro proti izhodu. NOVI :) sem že povedal, da so NOVI :) čevlji so se takoj izkazali in po nekaj metrih sem imel nogice pripravljene za kolesarski del triatlona. Čas menjave 0:59 sekund.

Takoj sem zaužil en gel in se pognal v klance, ki smo si jih ogledali na ogrevanju. Ni bilo lahko :) Veter ni kaj dosti pomagal, bili so klanci, ni bilo lahko. Kolo je še vedno moja najslabša disciplina :( Vendar postajam boljši. Kasneje sem zaužil še en gel in popil skoraj cel bidon tekočine. Med potjo sem srečal tudi kolege iz kluba ter jih instant motiviral. Kolesarski del je trajal 39:38. Nekoliko preveč! Na progi se ni zgodilo nič dramatičnega in omembe vrednega.

MENJAVA PLUS TEK

Menjava iz kolesa na tek je še enostavnejša. Nogice v zadnjih metrih ven iz NOVIH čevljev, skok s kolesa in iskanje tekaških copat. Za orientacijo v menjalnem prostoru sem si izbral največje drevo, ki je bilo neposredno ob mojem kolesu. Odložim kolo, čelado in očala, nataknem tekaške copate in že letim na tek. Čas menjave 0:45 sekunde.

Začetek teka je res nepopisno doživetje. Čigave noge so to? Alo, Avstrijec so to tvoje noge? :) Počasi sem začutil noge in tek je postajal vse prijetnejši. Bilo pa je nekaj težav zaradi gelov na kolesu, v trebuhu je bila prava zmešnjava in na trenutke sem mislil, da bom mogoče celo videl zajtrk. Vse je ostalo na svojem mestu. Trasa teka je bila popolnoma ravna, kar je bilo ok. Delno je potekala v senci kar je bilo super, imeli smo tudi dve okrepčevalnici. Obrat je bil postavljen na polovico proge in sicer na 2,5km. Dobro počutje se naselilo v moje noge šele na 3,5km, ko sem začutil, da lahko malo potegnem in tako je bilo vse do cilja. Sicer NEtriatlonski tekaški copati so se izkazali kot dobri, manjše odrgnine na gležnjih to pa je bilo tudi vse (tekel sem brez nogavic). Čas teka 20:18.

Bilo je resnično super. Na progi sem vedno koga srečal, ki ti je rekel kakšno spodbudno besedo in je šlo lažje naprej. Hvala navijačem za podporo. Končni čas je zadostoval za skupno 44/183 mesto in je znašal 1:13:11, v kategoriji pa je bilo to dovolj za 9/31 mesto. Vsem čestitam za nastop.

Veselim se novih tekem v družbi klubskih kolegov. Do naslednjič, vključite rekreacijo v svoje življenje.

Gregor Muc

1 komentar: