O meni

Moja fotografija
Ljubljana, Slovenia
starost: 32, višina: 176cm, teža: 69kg.

četrtek, 26. januar 2012

Pred odhod na Kanarske otoke

Eni že veste, drugi pa ste to ravnokar izvedeli, da grem za 14 dni na Kanarske otoke! YEEEESSSSSSS! Ne gre za klasične počitnice v smislu poležavanja na plaži, temveč za priprave na letošnjo sezono tekmovanj. Tako bom s seboj vzel tudi svojega "duha - Ghosta" - specialko. Kolo trenutno zgleda, kot da še ni bilo uporabljeno in je zaradi moje natančnosti podobno darilu.

Za to, da grem na Kanarske, je padla odločitev že v lanskem septembru. Zaradi oddaljenosti v tistem trenutku nisem čutim nekega posebnega navdušenja. Počasi pa me spreletava pozitivni adrenalin, navdušenje in želja! Seznam TO TAKE je sestavljen, jutri (petek - 27.1.2012) ga bom v celoti odkljukal in seveda NIČ pozabil :) Se pa porajajo tudi pomisleki glede tega v kakšnem stanju bo kolo na končni postaji??!! Trdi kovčki namenjeni prevozu koles z letalom stanejo trenutno preveč, mehki pa niso nič boljši kot kartonska škatla novega kolesa. Odločil sem se in nabavil škatlo, jo seveda močno predelal in vanj spravil specialko. Vem, da gre samo za kolo, samo je moje in je edino, pa še iz karbona je. JAAAIXXXX!!! Ne verjamem, da so uslužbenci na letališču dovolj dobro plačani, da s takšnimi škatlami ravnajo previdno :) :) To je hkrati tudi edina točka, ki mi lahko zagreni vse skupaj. Upam na najboljše!

Pakiranje ostalega ne bo takšen problem, saj je športna oprema izjemno lahka. Temperature "tam doli" so nekoliko višje kot tukaj in zato ne bom potreboval zimskih oblačil. Oblačila bom nametal kar poleg kolesa, saj lahko škatla tehta do 30 kg. Poleg imamo lahko še kovček (20 kg) in osebno prtljago do 10kg. Več kot dovolj kilogramov za zapolnitev.

Potovanje začnemo jutri pozno zvečer iz Ljubljane. S kombiji se bomo odpeljali do Munchena od tam pa pred presedanja naravnost na Kanarske, cca. 3200km :) Nekaj časa za branje knjige na letalu bo. Da ne bom razmišljal o najhujšemu kaj vse bi se lahko zgodilo kolesu :)

Pričakujte kakšen vmesni BLOG iz Kanarskih. Ob povratku pa seveda celotno doživetje. Naj vam hitro mine teh 14 dni brez mene ;)

Uživajte! GM

Ni komentarjev:

Objavite komentar