O meni

Moja fotografija
Ljubljana, Slovenia
starost: 32, višina: 176cm, teža: 69kg.

petek, 8. julij 2016

Olimpik v Veleju

Prednosti domačih tekem so, da so blizu, na tekmah srečaš en kup prijateljev s katerimi je lepo plavati, kolesariti in teči z ramo ob rami. Seveda kljub temu obstaja zdrava tekmovalnost, kar te naredi pravega športnika :) Omeniti je potrebno tudi nekaj slabosti domačih tekem so: majhna udeležba, povečini povprečna organizacija (sej se izpelje, ampak je ogromno prostora za izboljšave), ... Moram povedati, da mi ni težko plačati višje startnine, če vem, da ne bom moral med tekmo razmišljati koliko krogov sem naredil, kam moram zaviti, do kod plavati in podobno.

Med ogrevanjem Luka in Gregor.

V Veleju sem bil prvič, kljub temu, da sem pred časom živel v bližnjem Celju. Nedelja se je začela deževno, proti poldnevu je še vedno deževalo in tlačiti kolo v avto, ko dežuje je res pravi užitek!!! V smrkastičnem stilu: "Sovražim, dež!" Tudi med vožnjo iz Ljubljane proti Veleju ni kazalo na izboljšanje in temepratura se je spustila vse do 15 stopinj. Not good!! Še med prijavo je deževalo, vsi tamali so bili blatni in mokri, zeblo jih je. Ko pa je prišel čas za OLIMPIK je vreme začelo sodelovati :) Prenehalo je deževati, kasneje pa se je sramežljivo pokazal še sonček.

Kot je razvidno na zgornji sliki je bilo do pričetka plavanja še vedno dokaj hladno. Nekaj ogrevalnih vaj in sledil je skok v presenetljivo toplo vodo, po prizorišču je krožilo več informacij, predvidevam, da je voda imela cca. 23,5 stopinj, kar je bilo OK za plavanje brez neoprena.
Skočili ali ne skočiti?!
PLAVANJE

Razen tega, da smo odplavali distanco primerno za 70.3 :) ni bilo posebnosti na plavanju. Nekoliko predolgo čakanje na sireno je povzročilo, da smo se skoraj vsi nekontrolirano tresli v vodi :) Vseeno je bilo 23,5 stopinj premalo, da bi se kaj dolgo namakal. Po pisku je bilo vse boljše. Nekaj gneče na začetku, potem pa svoj ritem do konca. Plavali smo dva kroga, s tekaškim vložkom med krogoma. V prvem krogu mi je bolj uspelo držati smer, kot v drugem, kjer me je nekoliko odneslo med zadnjo bojo in izhodom.
Neprijetni kamenčki, stay cool :)
Plaval sem zadovoljivo, kakšen tempo sem imel ne vem, ker ne vem dolžine, ki smo jo preplavali.

Čas plavanja: 33:44

T1

Potrebno je bilo preteči kar nekaj razdalje, da smo prišli do menjalnega prostora. Na potki so bili posuti sekanci in to ni bilo OK, pikalo je za po******! Sem preživel tudi to in že sem bil na kolesu

Čas T1: 25 sekund

KOLO

Na kolesu se je hitro formirala skupina, ki ni in ni hotela zaživeti :) Eni smo se trudili, da bi se organizirali kolikor se pač da organizirati, da bi vsi imeli kaj od tega. VENDAR NE, gremo raje vsak po svoje :) Moram pazit noge, je še tek na koncu, a dej no dej :) HAHAHAHA! Tako naj je bilo samo ene par, ki smo bili večinoma v ospredju: Štih, Radivojevič, Kirn, Baracani, mogoče še ker. Prav tako sem videl, da je skupino v kateri je vozil Vasja, večinoma vodil sam :) Vsaka čast, Vasko!!!

Pozdrav navijačem!
Šest krogov ni bilo tako enostavnih. Gor in dol, gor in dol!!! Na srečo je bila cesta že skoraj suha, tako da padcev ni bilo. Pojedel sem oba gela in spil skoraj ves isotonic.

Še vedno nisem zadovoljen s svojim kolesarjenjem in že iščem rešitve.

Čas kolesarjenja: 1:03:45


T2

Ker je bila proga razmočena in ker nisem letos veliko tekel brez nogavic sem sklenil, da obujem nogavice. Tako sem reskiral cca. 5-6 sekund za udobje, ki sem ga imel v naslednjih kilometrih. Menim, da je vredno, pa še tečem lahko drugi dan, ker nimam krvavih žuljev :)
Ni da ni :)

TEK

Prehodi postajajo vse lažji. Tudi v treninge jih vključujem vedno več. Rezultat je konstanten temo od začetka do konca, brez borbe v prvim kilometrih po kolesu. Skupina iz kolesa je pričela dokaj strjeno, po prvem krogu sem nekoliko zastal za neposrednima konkurentima Luko in Štihom, ki sem jo potem do konca gledal na cca. 15-20 sekund razlike, vendar ni bilo moči za pospešitev tempa. Tekel sem brez ure, kar pomeni, da se mi ni sanjalo kakšen tempo imam. Rezultat je pokazal, da ni bil slab, kar me veseli :) Kolegi so mi povedali, da je bil tek nekoliko krajši, cca. 9,2km.
Nekje vmes.
Odločitev, da nataknem nogavice ni nikoli slaba in se obrestuje vsak kilometer.

Prej omenjena sta v isti razliki prišla v cilj in zasedla 2. in 3. mesto v kategoriji, tako da sem ponovno končal tik pod odrom za zmagovalce v kategoriji :)

Čas teka: 37:28

SKUPEN ČAS: 2:15:53 (absolutno 9. mesto in 4. v kategoriji)
Prihod v cilj!
Moram priznati, da se užival, čeprav tiste čisto prave energije ni bilo. To je bil 4 triatlon v tej sezoni in drugi olimpik. To je kar sem si želel od letošnje sezone nastopi na čim več tekmah in uživati. V cilju smo na hitro analizirali potek tekme s kolegi triatlonci, pojedli zvrhan krožnik testenin in pospravili kolesa :)




Na poti domov sva se z Jano, zvesto navijačico ustavila na zasluženem trojanskem krofu.
Aja pa pri frizerju sem bil :)
Želim vam aktivno poletje do prihodnjič.

Gregor Muc

Ni komentarjev:

Objavite komentar