O meni

Moja fotografija
Ljubljana, Slovenia
starost: 32, višina: 176cm, teža: 69kg.

sreda, 19. avgust 2015

Za dušo in telo - IRONMAN 70.3 Budapest

Nekoliko sem iz vaje bi lahko rekel, saj je od zadnjega napisanega teksta minilo že kar precej časa. Če opredelimo omenjeni čas v prejšnjem stavku = eno leto življenja, dela in raziskovanja na Novi Zelandiji + eno leto in en mesec uživanja v Sloveniji. Prav sem napisal in vi ste prav prebrali, ČISTA UŽIVANCIJA!
Pred začetko maratonske off-road polovičke v Taupu - Nova Zelandija

Nova Zelandije je eno super poglavje, ki se je zaključilo s postankom v Singapurju, Tajski in Nepalu. Toplo vam priporočam takšen ali drugačen "gap year", kjer year ne nujno pomeni leto dni. Ne pomeni tudi 14 dni Hrvaške :). Imeti jajca in pustiti službo, sprejeti odločitev, dvigniti se iz udobnega naslonjača, ki ima sedalni del prilagojen vašima ritnicama to je življenje! Vse se DA! Slovenija ne bo nikamor šla, tukaj bo, vsaj toliko časa kot ti!



Kaj pa se je dogajalo v zadnjih 13 mesecih?

Seveda najprej en kup pijačk, kavic in konkreten žur. Nešteto vprašanj o tem kako je bilo, kaj sem videl, kje sem bil, koga sem spoznal, sem srečal kakšnega Slovenca (na žalost :) nekaj), ... Nekateri bi si želeli, da bi povedal več ali bolj podrobno, ampak predstavljajte si kaj vse se vam je zgodilo v zadnjem letu in sedaj to razložite ob kavici v 30 minutah :) Tako se med pogovori o drugih stvareh kdaj pa kdaj navežem na situacijo, ki sem jo doživel v Te Araroi (Novi Zelandiji). Dejstvo je, da je potrebno iti naprej, živeti naprej in početi stvari, v katerih uživaš.

Če se je le dalo sem užival,
In jaz noro uživam v TRIATLONU :) Tako sem se s Sandijevo pomočjo v treh mesecih sestavil za maratonsko polovičko v Palmanovi, ki mi je izredno pri srcu. Vmes sem veliko kolesaril, saj tega nisem počel na Novi Zelandiji, CELO fuc**** leto, GRRRR! Naj omenim, da sem pridobil nekaj kg v času potovanja :) To so druge dimenzije okusov, ko si enkrat v Aziji, in tudi druge cene :) No v glavnem uspelo se mi je spustiti pod 1:30, kar je zadovoljivo, vsekakor ne dobro ali odlično. 

Sledila je selitev Ljubljano v New Jersey (po domače Nove Jarše) na Cleaveland street 49. Zelo ameriško se vse skupaj sliši. Krade se pa kot pri ciganih. Cimru ukradli avto, meni pa kolo.

Redno sem tekal po Žalah in ob Savi, kjer nam je Zoki uredil super steze s fitnes otočki, TOP! Vpisal sem se v fitnes - prvič v življenju - FITINN, super cena, robustne naprave. Sklenil sem, da moram pred resnejšimi treningi najprej utrditi telo in se znebiti balasta :) Nisem imel 80kg, nisem pa tudi navajen, da nisem v najboljši možni telesni kondiciji. 

POTEM PA,

priletita Saša in Boštjan z idejo o IRONMANu 70.3 v Budimpesti?! Sta nora, jaz nisem resno plaval že skoraj dve leti :) kaj je to kolo? Tek je bila edina tolažba! Sem pa nor in motiviran, da o disciplini ne govorim. Tudi odpovedovanje mi ni tuje. Zgodnja postelja je nekaj najboljšega, vstati pred 6 zjutraj pa privilegij! Jasen cilj, jasni koraki! 

Sicer se ne spomnim ali sem kaj tuhtal ali ne, prijavila sta me in zdaj smo tukaj, 3 dni pred mojim prvim 70.3 triatlonom (70.3 predstavlja seštevek razdalj po disciplinah v miljah).

Plavanje z neoprenom v Bohinjskem
jezeru v Boštjanovi družbi.
Razdalje v IM 70.3 so: 1,9km plavanja, 90km kolesa in 21.1km teka.

Svojih treningov nisem glasno obešal na FB zid :), ker to počnem zase. Pri rekreativcih je opaziti, da imajo silno željo svoje rezultate oziroma aktivnosti deliti z vsemi. Ali ni dovolj, da veš TI, da si nekaj naredil zase. Res potrebuješ LIKE "prijateljev" za vsak pretečen km? No kakorkoli, to ne pomeni, da sem jaz ležal pred TVjem in jedel čokolado. Čokolado sem že jedel, saj je moja prijateljica :) Mogoče celo več kot prijateljica, ljubica???

Vseeno vam bom postregel z nekaj številkami, saj sem si lani omislil Garmin Fenix 2 in tako beležim svoje aktivnosti v Garmin Connectu.

V zadnjih petih mesecih sem tako:
- pretekel: 723km
- prekolesaril: 1.663km (tu lahko že zdaj rečem, PREMALO :) Imam plan za naprej, bodite brez skrbi
- odplaval: 85km

Kaj to pomeni za samo dirko? Ne vem, no vem, cilj je postavljen in zapisan, vendar ne tukaj :)

V tem pripravljanjem času sem izjemno užival. Ni bilo lahko. Vsa tista zgodnja jutra in skok v bazen ob 6.00, to ni lahko, NIKOLI! Prav tako je izziv usklajevat službo, treninge in prosti čas (kaj je že to?). Dal sem vse od sebe!

Zdaj je konec ene zgodbe in v soboto, 22.8.2015 se začne druga, o kateri vam bom več povedal, ko jo zaključim!

Se vidimo v CILJU!

ps.: poleg klasičnega naziva Dr. Muc :) imam še dodatnega in sicer UNCLE Muc

Ni komentarjev:

Objavite komentar