O meni

Moja fotografija
Ljubljana, Slovenia
starost: 32, višina: 176cm, teža: 69kg.

nedelja, 9. september 2012

Vikend ob avstrijskem Faakerseeju

Zadnji vikend v avgustu je bil rezerviran za moj skupno tretji nastop na olimpik triatlonu ob čudovitem avstrijskem jezeru Faakersee. Ponovno smo na destinacijo prispeli en dan prej, uživači pač! Za tokratni prosti petek sem uradno porabil prvi dan svojega, dnevno izjemno številčnega dopusta. Nor občutek, Muc je na dopustu, po več kot pol leta. Seveda je veselje trajalo samo do ponedeljka in budilke nastavljene na 5:30 in na kateri prijazno piše SLUŽBICA :)!


Tokrat je bilo zame prvič, še vedno smo pri triatlonu, da sem nastopil na popolnoma identičnem triatlonu, kar mi je omogočilo neposredno primerjavo z lanskim časom in uvrstitvijo. Popolnoma miren zaradi superiorne organizacije, saj smo v Avstriji, sem se namestil v podeželski apartma z ostalo družbo na tokratni dogodivščini. Apartmaji so bili prijetno domači, funkcionalni in OGROMNI. Tako sva s Sašo soglasno potrdila sklep začasnih prebivalcev apartmaja, da je Zorka potrebno preseli k družini Perc, saj se jim en otrok, ob lastnih treh, ne bo kaj dosti poznal. Razlag: ponoči se prelevi v gozdarja, veliko žaga!

Petek popoldan je bil rezerviran za najmlajše. Nastopili so vsi trije Perci, srečali pa smo tudi Videnške. Tako smo s skupni močni pripravili menjalne prostore, ter navijali po celotni progi, najglasneje pa v cilju. Vsi so prišli nabirati izkušnje in uživati. Po obrazih sodeč so vsi iztisnili zadnje atome moči, da bi narisali nasmeške svojim ponosnim staršem. TO JIM JE TUDI USPELO! Zadovoljen sem bil tudi jaz! Davidu je uspel izjemno dober nastop in je v svoji kategoriji osvojil 2. mesto! ČESTITKE vsem otročkom!!!
ŠRK prihodnost :) 
V petek pozno popoldne smo se podali na ogled kolesarske predvsem zaradi Jožita in Boštjana, ki sta tukaj nastopila prvič. Naj vam povem, da se na kolesarski trasi ni spremenilo nič, še vedno sta bila dva klanca :) Po končanem ogledu smo si privoščili zvrhano skledo testenin. Kdo je pojedel največ? Muc seveda! Kmalu zatem smo se odpravili spat. Spanje na spodnjem pogradu v svežem in prijetno hladnem Avstrijskem podeželskem zraku je bilo izjemno sproščujoče in regenerativno. Wake UP call je prišel iz drugega apartmaja v katerem so se same od sebe pripravile testenine :) Hvala, Jana! Puste bele testenine s kislo smetano, mi izjemno prijajo pred tekmo. Boštjan je na drugi strani jedel testenine z mlekom in Nutello :) Na WC med tekom na tekmi pa je moral Joži, ki ni jedel??!!
A gremo krompir pobirat, vsak s svojo gajbico.
Siti in  natovorjeni smo se odpeljali do prizorišča, kjer je dovolj prostora za parkiranje tudi za zamudnike. V miru smo opravili še zadnje nastavitve na kolesih in ostali opremi in se odpravili v menjalni prostor. Vse to poteka že zelo umirjeno in rutinirano, brez pritiskov. Po postavitvi menjalnega prostora smo se odpravili proti  startu. Jaz sem startal v prvem valu ob 10.00, kar je bilo super saj sem čez celotno progo vedel kdo je moj neposredni tekmec v tistem trenutku.
Resna faca pred startom!
PLAVANJE IN MENJAVA

Plavali smo v trikotniku v skupni dolžini 1.500 metrov. Vse kristalno jasno. Na startu ni bilo gneče, zaradi razdeljenih startov. Od samega začetka sem lahko plaval svoj ritem. Hitrejšim sem poskusil plavati na noge, kar mi je v določenih trenutkih kar uspevalo v drugih pa tudi ne. Z enim sva se našla in plavala skoraj celotno progo z ramo ob rami. Smer se držal dobro, treningi s Šmarjaka so prišli izjemno prav. Na samem plavanju nisem pretiraval, čas je bil boljši kot lani in to je bil cilj! Po 25 minutah sem prišel iz vode in se pognal proti menjalnemu prostoru, ki je oddaljen kakšnih 300 metrov, premagati pa moraš kar nekaj stopnic.
Koledar julij :)
Menjava je bila ok vse do obuvanja na kolesu. Nekaj sem mečkal in odpel se mi je levi čevelj, na srečo sem imel prste že noter, drugače bi mi odpadel. Katastrofa sem si rekel. Ponovno sem porabil kakšnih 300 metrov, da sem se obul!!! Preveč. To bo potrebno še vaditi. Ko sem bil "pripet" je šlo zares.

KOLESARJENJE IN MENJAVA
Za koledar, mesec junij ;)
Za tokratno preizkušnjo mi je prijatelj Grega Zabav posodil svoje karbonske obroče :) Hvala! Na kolesu sem opravil 4 kroge po cca. 10km, skupno 40km. Posebnosti ni bilo, bil je samo dober občutek ,da lahko pritiskam, saj letos posvečam veliko treningov ravno kolesu. V zadnjem krogu na vrhu prvega klanca sem hotel potiti še nekaj tekočine in kaj se zgodi. Z bidonom udarim ob "štango", ta pade in jaz sem ostal brez tekočine :( To je bilo seveda načrtovano, saj so bile ob progi simpatične navijačice in bidon je bil namenjen njim :) Še sreča, da je do tega prišlo v zadnjem krogu. Na postojanki sem tako popil nekaj vode, nekaj pa sem ji so zlil za vrat, saj je bilo peklensko vroče.

Prihod v menjalni prostor je bil izveden super. Sestop s kolesa sem naštudiral U NULO. Ker je šlo za 10 km tek, sem obul nogavice, kar se je ponovno izkazalo za super odločitev.

TEK

Na teku resnično ni bilo gneče. Takoj sem videl kdo je pred menoj in lov se je lahko začel. Počutil sem se ok, tako sem lahko sprostil noge in dihanje in prehitel kar nekaj konkurentov. V drugem krogu sem še nekoliko pospešil in nasmešek se je prikradel na obraz, čeprav se na sliki tega mogoče ne vidi. Veselo sem "trpel" :) Vsak krog, ko sem prišli iz gozda na cesto, so se mi v trenutku osušila usta sem samo čakal na postojanko. V drugem krogu so že pripravili cev za "zalivanje" pregretih triatloncev. Trikrat sem nakazal - ŠPRICAJ - in še sem dobil svež curek vode v telo :) AAAAAAAAAAAA!
Nasmešek.
Po 2 urah in 12 minutah je sledil prihod v cilj. Pri daljših triatlon je to vedno čustven trenutek. Bil sem izjemno vesel tako zaradi samega nastopa kot tudi dobrega počutja in nenazadnje rezultata, ki sem ga izboljšal. Zasedel sem skupno 79/524 mesto v moški konkurenci, v kategoriji pa trinajsto. Veseli me dejstvo, da je čutiti napredek :)
Vedno se skušaj smejati :) :) :)
Celoten vikend je bil popolna ZMAGA!!! Pohvali bi nastop Jožeta, Boštjana, Saše, Tjaše in Blaža! Iskrene čestitke za nastop. Pohvaliti je potrebno tudi navijače, ki so neumorno več kot tri ure navijali za nas :)

Vključite rekreacijo v svoje življenje in se počutite bolje!

Gregor Muc

Ni komentarjev:

Objavite komentar