O meni

Moja fotografija
Ljubljana, Slovenia
starost: 32, višina: 176cm, teža: 69kg.

četrtek, 9. avgust 2012

Goesselsdorfersee in triatlon Celje

Z nasmeškom iz vode ;)
Pestro dogajanje med vikendi in številne športne prireditve, službene obveznosti in rekreacija so stvari, ki so zapolnile moj prosti čas do te mere, da šele sedaj pišem tale krajši blog. Za začetek skočimo v Avstrijo na Goesselsdorfersee ljudski oziroma rekreativni triatlon (14.7.2012). Mala vasica na Avstrijskem-Koroškem, kar dobro skrita, z neverjetnim jezerom :) polnim lokvanjev :) Nisem vedel, da imajo lokvanji tako čvrsta stebla. K sosedom smo se odpravili štirje, poleg mene še Saša, Boštjan in Joži. Za slednja je bil to prvi nekoliko daljši triatlon, izjemno primeren za plavalce začetnike saj ga je bilo le 500 metrov.

To bilo prvič zame, da sem šel "višje" od Velenja, konci so mi bili popolnoma neznani in na trenutke tudi Garminu :) Dan je bil lep, vendar z nekaj grozečimi oblaki. Vožnje je bilo presenetljivo dosti, skoraj dve uri iz Celja.
Posebnosti tega zanimivega triatlona. Kot prvo nestandardne razdalje: 500m plavanja, 32km kolesa in 7km teka. Kot drugo :) kar dva menjalna prostora!!! Organizatorji so bili izjemno prijazni, nekateri celo z znanjem slovenskega jezika. Ob prihodu smo dvignili vse potrebno za uspešen nastop, ter si pripravili stvari za v menjalni prostor številka 1 in 2. Začetek triatlona je postavljen v pozno popoldne, ker smo bili točni oz. zgodni smo še nekaj malega pojedli :) Malo pizzo ;)
Malo po menjavi, veter v prsa.
Zaradi dveh menjalnih prostorov, so pozicije zgledale zelo bogo. Ene teniske in to je to, eno kolo in to je to :) Verjetno za srečo vedno nekaj pozabim, tokrat plavalna očala. Hvala Saša. Iz drugega menjalnega prostora nas je na start odpeljal avtobus.

PLAVANJE

Končno je prišel čas za start. Oblaki so komajda zadrževali velike količine vode, tudi ohladilo se je. Odrešilni zvok sirene in že smo plavali z/po lokvanjih. Vmes sem prišel v tako gost "nasad", da sem mogel desno odvit, da sem lahko ponovno normalno zaplaval. Plavanje v Šmarjaku je super trening za te avstrijske lužice :) S plavanjem sem bil zadovoljen in že smo tekli po preprogi proti kolesom ...

MENJAVA IN KOLO

... proti kolesu... prosti kolesu... Menjalni prostor ni klasičen ampak je ena dolga ograja. Imel sem številko 300+ in moje kolo je bilo DALEEEEČ :) Očala, čelada in hop na kolo. Po 5 metrih na rogovih videm trak s številko. Ja, super Muc. Kolo na tla, trak okoli pasu pa je šlo nekaj tekmovalcev in sekund mimo. Zavetrje je v Avstriji prepovedano, kar pomeni da lahko triatlonci uporabljajo za to primerna triatlon/kronometer kolesa. Vozni park v AUT je itak vedno bomba. Prva dva kilometra je tako pihalo v prsa, da sem mislil obrnit :) razgrnit brisačo/jadro in gasa. Resnično sem se držal BREZ zavetrja, drugi niti ne toliko in tako sem na kolesu kar zgubil, saj so skupinice švigale mimo, sodnik pa je samo žvižgal na piščalko, brez resnejših sankcij. Vsak sam najbolje ve. Trasa je bila razgibana in kmalu sem začel uživat. 32km kar hitro mimo, če hitro kolesariš :) :) Na kolesu sem zaužil en gel in popil pripravljena napitka.

MENJAVA IN TEK
Moram najti svoj stil za seskok s kolesa :) Ni še optimalen in predvsem COOL. Sej sem COOL, ampak bi lahko bil še much more :) Teka je bilo 7km in odločil sem se, da se obujem nogavice, super poteza. Po nekaj metrih sem si rekel, to je to, nogavice. Tek je bil mučen, nisem mogel normalno zadihat in ko mi je to skoraj uspelo, smo začeli gristi kolena v HUUUUUUDDDDDD klanec. Nekaj časa sva z Matejem Korelcem tekla skupaj, potem pa je model pobegnil, kot da mi je kaj ukradel, in mi tudi je, MESTO :) Prihod v cilj je odrešujoč. V cilju sem počakal Boštjana in Sašo, ki je startala za nami. Vsi smo uživali in nabirali dragocene izkušnje, ki ti jih lahko ponudi le tekma.

Po tekmi smo se zadržali tako dolgo, da oblaki niso več zdržali in so se utrgali in zalili prizorišče. Pot do avtomobilov je bila no je bila in zelo se je ohladilo. Seveda ne bi bil Muc, če ne bi uprizoril malo showa :) Tako sem uradnega napovedovalca v nemščini vprašal, če lahko povem nekaj po slovensko. Ko me je pogledal je rekel: "Top 10!" To je zaradi hudega telesa :) :) Potem sem pozdravil vse prisotne Slovence jim čestital in se zahvalil organizatorju za super doživetje. Do drugega leta pa ... poiščite klub, ki nudi kakršno koli telesno aktivnost in se mu pridružite. VŠEČ VAM BO!!!! Za drugo lepo za dodajte njihovo spletno stran med priljubljene. V cilju točijo skoraj neomejene količine piva, brezalkoholnega seveda, saj smo športniki ;)

CELJE IN EKIPNO DRŽAVNO PRVENSTVO (5.8.2012)

Na Ivanovo pobudo sem privolil v sodelovanje v ekipnem DP v triatlonu. Nekoliko več težav je bilo z iskanjem tretjega člana, vskočil je Damjan. To je triatlon na katerega sem se odpravil kar s kolesom. Sproščeno vzdušje in zgoden start mi je kar ustrezal, čeprav sem dan pred tem osvojil 2.645m visok Jalovec, ki mi je pobral nekaj moči ter pričaral čudovit občutek v stegnih. Ampak jaz se ne pritožujem, dam vse od sebe. Tokrat sem za srečo pozabil gumice za vpetje kolesarskih triatlonskih čevljev, da stojijo vodoravno v pedalih, ko tečem iz menjalnega prostora. Kaj bom pozabil ne vem, dokler ne začnem pripravljati stvari na prizorišču samem :)
Spodbuda iz roba bazena.
Odločili smo se, da startam prvi, Damjan kot drugi in Ivan zaključi naš ekipni triatlon. Veliko je teh prvič :) Prvič zame je bilo tudi plavanje na triatlonu v bazenu (50 metrskem). Če sem iskren so mi oprte vode bolj ZAKON! Svoboda in namesto 200m jih vedno preplavaš vsaj 215m ;) Že veste o čem govorim. Napaka, ki sem jo storil je, prehitrih prvih 100 metrov. DOIK, DOIK. To je bila posledica starta v progah in jaz že ne bom zadnji startal. Boljše bi bilo če bi plaval svoj tempo. 300 metrov je minilo hitro, lahko bi še nekoliko hitreje, nekaj je potrebno pustiti za drugič. 
Tek iz menjalnega
Sedaj je primeren čas za naslednji rekreativni napotek: Iz menjalnega prostora s kolesom vedno tecite tako, da le tega držite za sedež in NE KRMILO, kot sem opazil pri nekaterih. Za to obstaja čisto praktičen razlog. Tako se sigurno ne boste udarili v pedala :) Pa vas imam! Tudi tek je lažji, vodljivost pa nekoliko potrenirajte.

Na kolesu vedno stisnite toliko, da ujamete tistega ali tiste pred seboj, to je nagrada za 15 sekundne muke, v zavetrju je potem lažje. To sem tudi naredil in dobil skupino, katere tempo je bil HHUUUUUDDDD :) Kot dober organizator sem hitro dal pobudo za organizirano kolesarjenje in že smo se vrteli na 30 sekund :) JUHEJ. Zavetrje je pač dovoljeno. Sicer nekateri ne vedo, kako se zadevi streže ampak OK, tempo je bi vseskozi visok. Skupina petih nas je prišla na tek. Hitra menjava, tokrat brez nogavic saj je šlo le za 2,6km teka in tudi noge so se navadile drugače odličnih K-Swiss Kona One tri copat. Na teku sem držal tempo tekmovalca pred sabo, ko pa sem začutil, da grem lahko hitreje sem silovito pospešil in do predaje prehitel kar nekaj tekmovalcev. Predali smo kot 7/19.
Še Jamajke ne preda tako hitro :)
V ogenj sem poslal Damjana, ki je s traso opravil odlično, dober zaključek je uspel Ivanu in skupno smo pristali na 13/19 mestu, kar je SUPER!

Preostanek dneva je bil v znamenju rekreativnega triatlona in CICI akvatlona ter akvatlona. Nastopili so tudi najmlajši člani ŠRK-ja ter domov odnesli kup nagrad in medalj. Iskrene čestitke gredo Janu, Anžetu, Maksu, Davidu ter Neži!!!

Toliko o preteklem dogajanju, misli so že usmerjene v 5. Belokranjski triatlon na Primostku, mojem domačem, saj sem prvi sosed. Za tiste, ki še ne veste, sem iz Bele krajine ;) Naj bo to vaš PRVI rekreativni triatlon!

Se vidimo ob reki Kolpi!

Gregor Muc

Ni komentarjev:

Objavite komentar